עיצוב חדר אמבטיה באמצעות אריחי גרניט פורצלן דמוי פרקט




     In מאמרים

    בזמן שאת כל הבית אנחנו מרצפים בפרקט עץ מבריק, הרי שעולה שאלה מה נעשה בחדר אמבטיה? כידוע אי אפשר לרצף את האמבטיה בפרקט, מאחר והוא עלול להירטב ולהיסדק, אז שם אנחנו צריכים למצוא פתרון יצירתי אשר נוכל באמצעותו לרץ בצורה יפה את המקום ובמקביל, הוא צריך להיות מתאים לעיצוב הכולל של הבית, עיצוב שמכיל פרקט, כזכור לנו.

    מה הפתרון? ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט. כן, במקום להשתמש בפרקט אמיתי, אנחנו יכולים להשתמש באריחים לא פחות טובים, אריחי ריצוף גרניט פורצלן נחשבים לאריחים איכותיים ומובילים בתחום הריצוף, ובין הסגנונות שאנחנו יכולים למצוא בעיצוב האריחים, ניתן גם למצוא אריחי דמוי פרקט.

    הרעיון של אריחי דמוי פרקט הוא מאוד פשוט, מדובר באריחים שעשויים מגרניט פורצלן אך נראים בדיוק כמו פרקט עץ טבעי. מי שמסתכל לא יכול לראות את ההבדל, מצד שני הוא כן ירגיש מאחר ולא מדובר בעץ.

    היתרונות של ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט

    כפי שנוכל לראות מיד לריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט יש יתרונות רבים אשר הופכים אותם לפופולאריים מאוד בקרב ישראלים. פופולאריות זו באה לידי ביטוי לא רק בזכות רכישת אריחים אלו כברירת מחדל לעיצוב חדר אמבטיה אלא בהרבה מאוד בתים, ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט מחליף בעצם את הריצוף בבית.

    עיצוב – כמו שציינו ריצוף דמוי פרקט מסוג של גרניט פורצלן מגיע בעיצוב איכותי ומרשים, בשלל צבעים ובסגנונות שונים. אנחנו יכולים ליהנות ממגוון עיצובים והכל בחומרים טבעיים איכותיים. כל זה הופך את הריצוף לייחודי ולמרשים.

    עמידות – להבדיל מפרקט, ריצוף גרניט פורצלן הוא עמיד מאוד, הן מפני מים והן מפני חומרים אחרים. זו הסיבה שבהרבה מאוד בתים נהוג להתקין אותו. הוא לא נהרס בשמש ובלחות, לא רגיש למים, לא נשרט בקלות. ובאופן כללי הוא מאוד עמיד.

    תחזוקה – לצד עמידות גבוהה, הרי שהתחזוקה של ריצוף גרניט פורצלן היא נמוכה מאוד. כלומר לא צריך להשקיע הרבה זמן ומאמץ בלתחזק את הריצוף. היתרון של אריחי גרניט פורצלן במובן הזה, שברגע שמניחים אותם, כמעט ולא צריך לתחזק מלבד שטיפה פשוטה. המראה המבריק והנקי שלהם יישמר לאורך זמן.

    התקנה – ריצוף גרניט דמוי פרקט מבוסס על התקנה מאוד פשוטה. היתרון של ריצוף פורצלן הוא שניתן להתקין אותו על גבי הריצוף הקיים, וכך גם חוסכים בכסף וגם בזמן. הדבר נכון גם במקרה של ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט. במידה ומחליטים להסיר את הריצוף הקיים, עדיין ההתקנה היא מאוד פשוטה ואין צורך לבצע שום דבר מיוחד לפניה.

    כפי שאפשר לראות ריצוף גרניט פורצלן קרמיקה הינו ריצוף איכותי, מרשים ולא יקר. לכן קל להבין את הפופולאריות הרבה שלו בקרב ישראלים ובכלל.

    דילוג לתוכן