סגנונות העיצוב הפופולריים ביותר למטבחים




     In מאמרים

    בתקופות עתיקות המטבח היה מקום נסתר, אשר בו לא רק מבשלים את האוכל, אלא גם מכינים את כל המצרכים, בהם הציד, לבישול ואפיה. לא פלא שאותם אנשים היו מתפלאים לראות כיום את המטבח עומד במרכז הבית בצורה ברורה כל כך. לכולנו חשוב לחסוך זמן ומשאבים במטבח, אך עם זאת, עיצוב המטבח לא נעשה רק עבור הפונקציונליות, אלא גם משום שעיצוב המטבח הפך להיות שם שני לערך הבית בו אנו מתגוררים, והעיצוב שלו מושפע ומשפיע על שאר החלל. אם נראה דירה מעוצבת ומפוארת בעיתון, נניח כבר בתמונות של הסלון או הכניסה שהמטבח וודאי מעוצב, וודאי גם באותם קווי עיצוב שאנו רואים בעיצוב שאר הבית.

    כיום, ישנם מספר סגנונות עיצוב פופולריים שניתן לבחור מהם אחד שבעזרתו נהפוך את המטבח שלנו לחלק אינטגרלי מהבית. ראשית, הסגנון המודרני, שמתאפיין בקווים נקיים וחלקים ובחומרי גלם תעשייתיים וקלים לניקוי. משם, בצורה דרסטית נעבור לסגנון האקלקטי, חלקנו נקרא לו " וינטאג' ", שמתאפיין בקווים עמוסים יותר, עם המוני פריטים שיעשו מהמטבח שלנו חדר תצוגה לעשורים אחרים. העיצוב הכפרי גם הוא מתאפיין בקווים עמוסים יותר, אך גם מתאפיין בחומריות טבעית יותר, כמו עץ מלא. מטבח בסגנון פרובנס הוא מטבח יוקרתי, לעיתים אפילו בגוון בוהק של לבן או שנהב, ולעיתים אף מלווה בשנדליר שתלוי בדיוק מעל קרש החיתוך ומאיר את כל המטבח. בכל המקרים האלה, אין ספק ששיש גרניט פורצלן, Laminam, הוא בחירה מושלמת לצורך המשטחים שמרכיבים אותו, ולא רק משום שהוא יכול להיות מעובד בהתאם לכל סגנון שנבחר, אלא גם כי הוא ישמור על המטבח שלנו במראה ובאיכות של מטבח שזה עתה עיצבנו, הודות לאיכותו הגבוה.

    בחירת עיצוב המטבח תעשה לפי כמה פרמטרים. ראשית, אנו צריכים לבחון האם עיצוב המטבח יוביל לעיצוב שאר חללי הבית, שכן בחירת העיצוב למטבח צריכה להיות בתיאום עם שאר הבית. אם החלטנו שהבית שלנו יראה באופן קלאסי יותר, לעיתים מטבח היי-טק מודרני עם ארונות כרום לא יתאים. לעומת זאת, אם החלטנו שדווקא את הסגנון הנקי, המודרני, המסודר מאוד אנחנו אוהבים מספיק כדי לעצב איתו גם את הסלון, בחירה במטבח מודרני תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורנו. שנית, אנחנו צריכים לבחון מהם צרכינו וצרכי בני הבית. מטבח לבן בוהק עם ילדים קטנים יעבוד, איך נאמר, קצת פחות. הפרמטר השלישי שאנו צריכים לבחון הוא החומרים. בחירה בחומר מעולה בעיבוד מצוין, כמו Laminam, תעלה את עיצוב המטבח שלנו בכמה דרגות. בסופו של דבר, עלינו לזכור – לא מסתכלים רק על הצבע שבחרנו, אלא גם על איכות הביצוע ועל חומרי הגלם. אם נתאים אותם לצרכים, לאישיות ולראיה שלנו את המטבח המושלם בעיננו, באמת נקבל אחד כזה: ביתי, שימושי ומעוצב ללא פשרות.

    דילוג לתוכן